You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - חידוש על הקווים בהכח עמידר רמת גן
קיץ של חידושים. קבוצת הנוער של הכח עמידר ר"ג בעונה האחרונה (צילום: ניב כהן)

נוער - חידוש על הקווים בהכח עמידר רמת גן

ערן דורון סיים קדנציה ארוכה כמאמן ואת מקומו יתפוס מאמן, שאימן בעונה האחרונה במחוז הדרומי של הליגה הלאומית לנוער, בה תשחק הקבוצה הסגולה מר"ג

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מחלקת הנוער של הכח עמידר ר"ג, שהודיעה זה מכבר על מינויו של דדי בן דיין לתפקיד המנהל המקצועי, נכנסת להילוך גבוה של בניה לקראת העונה הבאה. לפני זמן קצר הודיעה הנהלת המועדון על מינויו של קובי אדרי לתפקיד מאמן קבוצת הנוער. המאמן האשדודי, שהתחיל בקיץ שעבר אתגר חדש אחרי 20 שנות אימון עם הרבה הצלחות במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, לא הצליח להוביל את בית"ר ירושלים לחזרה לליגת העל וכעת הוא תופס פיקוד על הכח עמידר ר"ג, שהצליחה לשרוד בליגה רק בזכות ניצחון בדו קרב פנדלים במשחק המבחן מול הפועל קרית אונו.

קובי אדרי בתגובה למינויו: "אני כל כך שמח ונרגש לחתום בהכח עמידר ר"ג , מצפה לי אתגר גדול ואני מאמין בעצמי וביכולות שלי לעמוד בהם . תודה רבה למנכל המועדון איציק זוויגי ולמנהל המקצועי דדי בן דיין על האמון בי. מחכה ומצפה כבר להתחיל לעבוד".

איציק זוויגי בתגובה למינויו של המאמן החדש:"אני שמח שמאמן ברמתו של קובי הצטרף למועדון הכח עמידר. קובי מאמן מצוין שעבד במועדוני פאר ועשה המון הצלחות בכל שנותיו בכדורגל ובעיקר במחלקות הנוער בהצלחה"

דדי בן דיין על מינויו של אדרי: "שמח מאד על ההחתמה המבורכת של קובי אדרי איש כדורגל יסודי ואיכותי מחלקת הנוער של הכח עוברת שינוי גדול העונה. האתגרים גדולים ואנחנו דוחפים להצלחת מחלקת הנוער"

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏2‏ אנשים‏ ו‏טקסט‏‏
יוצאים לדרך חדשה. קובי אדרי במעמד החתימה לצידם של איציק זוויגי ודדי בן דיין (צילום: מדיה הכח עמידר ר"ג)

ערן דורון, שמסיים קדנציה עשירה בעשייה והצלחות, מסכם את דרכו בהכח עמידר: "הגיעה השעה להמשיך הלאה לאתגרים חדשים.זכיתי להיות חלק מפרוייקט מופלא אותו החלו מוטי פוזיילוף ומיקי בלומנשטוק שלקחו מחלקת נוער מרוסקת ובנו מערכת שקשה היה לדמיין. הגעתי קצת אחרי ההתחלה. מאיר סומך, ששימש כמנהל המקצועי, הביא אותי להכח. בעוד הבוגרים נכנסו לתקופה קשה מחלקת הנוער גדלה ופרחה. בצד המקצועי נפל בחלקי לעלות ליגה עם שלושה שנתונים שונים במשך שלוש עונות רצופות. עם הנוער המשכתי עוד שלוש עונות תמימות בליגה הלאומית. בשנתיים האחרונות, לצד אימון קבוצת הנוער, שימשתי גם כמנהל המקצועי של החטיבה הבוגרת של הכח, שכל קבוצותיה התחרותיות בליגה השניה. המחלקה היחידה עם הישג כזה כשהבוגרת שלה בליגה ב'. יחד עם החטיבה הצעירה המפוארת מיקמנו את המועדון במקום ה 21 המכובד בדירוג הארצי של מחלקות הנוער בההתאחדות לכדורגל".

ערן דורון מוסיף על ערכים מוסיפים מהתקופה בהכח: "יחד עשינו כדורגל טוב ואיכותי וחינכנו ילדים נהדרים. ב 7 לאוקטובר ספרנו לא מעט שחקני עבר של המחלקה נלחמים בעזה ביחידות מובחרות, לפחות שלושה מהם אף ספגו פציעות לא קלות אך מתאוששים בגבורה. לאמן בהכח ר"ג זה לא פשוט, תמיד תחת מחסור ותנאים לא פשוטים אבל היו המון רגעים מדהימים בקבוצה. שיחקנו כדורגל טוב, צחקנו הרבה ואהבנו להיות יחד. זה כיף לאמן קבוצה ששיחקת בה ואתה מרגיש מחובר לסמל ולמסורת המפוארת של המועדון הקטן המיוחד הזה". 

 

אין תיאור זמין לתמונה.השאיר חותם משמעותי. ערן דורון (צילום: מדיה הכח עמידר ר"ג)




נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

חדש באתר

שחקן שהרשים בקבוצת בוגרים שזכתה בתואר, שחקנים שהרשימו בעונה ראשונה כשחקני נוער, שחקן ששילב בין בוגרים לנוער - אלה המתמוד...